Klantenservice
1 Klantenservice
1.1 Hoe zijn jullie te bereiken?

Wij zijn per e-mail en telefonisch te bereiken.
Indien u contact wenst, kan dit op vier manieren:
1. vul het contact formulier hiernaast (met uw telefoonnummer) in met het verzoek om telefonisch contact en wij zullen u telefonisch benaderen.
2. als u een geregistreerde klant bent; via "mijn tickets" binnen uw eigen "mijn account". Uw gegevens zijn direct aan het e-mail bericht gekoppeld.
3. via een e-mail bericht aan [email protected] of [email protected]
4. wij zijn telefonisch te bereiken op het telefoonnummer 0316-849719

Ons vestigingsadres is:  schoolstraat 6, 6921 ZP te Duiven (Gelderland),

1.2 Hebben jullie ook een showroom?

Nee, wij hebben (vooralsnog) geen showroom of winkel.
In overleg kunt u wel bestellingen bij ons afhalen.

Het afhaaladres is: schoolstraat 6, 6921 ZP te Duiven (Gelderland)

2 Verzenden en kosten
2.1 Wat zijn de verzendkosten?

Deze bedragen (inclusief administratie- en verpakkingskosten) binnen Nederland, afhankelijk van het gewicht;
voor "brievenpost": € 1,- tot € 3,-
voor "pakketdienst": € 7,50 tot een gewicht van 30 kg.

Deze bedragen (inclusief administratie- en verpakkingskosten) naar België, afhankelijk van het gewicht;
voor "brievenpostpakketjes": € 7,75 tot een gewicht van 2 kg,
voor "pakketdienst": € 10,95 tot een gewicht van 30 kg.

Goederen mogen niet verzonden worden naar België middels zogenaamde brievenbuspost   

2.2 Hoe worden mijn bestellingen verstuurd?
Deze worden verstuurd middels "brievenpost" of "pakketdienst" van PostNL.
2.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, in overleg met ons kunt u, zonder extra kosten, uw bestelling (-en) zelf afhalen.

Wij zijn gevestigd op het volgende adres:

Schoolstraat 6, 6921 ZP  te DUIVEN (Gelderland)

2.4 Is het ook mogelijk om mijn bestelling in het buitenland te laten afleveren?

Ja, standaard is dit mogelijk voor België. Neem voor andere landen contact met ons op voor de tarieven. 

 

2.5 Kan ik mijn bestelling ook elders af laten leveren?

Ja, dit kan.

Bij het afrekenen als "gast" kunt u een afleveradres opgeven welke afwijkt van uw eigen adres.

Als geregistreerde klant kunt u in "mijn account" het afleveradres wijzigen onafhankelijk ten opzichte van uw eigen adres.

2.6 Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling verzonden is?
Ja, dit krijgt u altijd. Indien uw zending verzonden wordt middels "pakketdienst" ontvangt u tevens een zogenaamde Track & Trace code waarmee u uw zending kunt blijven volgen.
3 Levertijd
3.1 Wat is de levertijd?

De standaard levertijd voor de meeste artikelen is circa 3-5 werkdagen. Als deze door drukte gaat afwijken, stellen wij u hiervan op de hoogte.

Voor sommige artikelen is de levertijd "kort"; dit betekent circa 1-2 werkdagen.

De levertijd staat vermeld bij elk artikel.

4 Offerte
4.1 Kan ik eerst een offerte aanvragen?
Ja, natuurlijk kan dit. Vermeld duidelijk uw wensen, aantallen en artikelnummers, en u krijgt van ons een vrijblijvende offerte.
5 Nieuwsbrief
5.1 Waar gebruiken jullie de nieuwsbrief voor?
Wij gebruiken de nieuwsbrief uitsluitend om u op de hoogte te brengen van nieuwe producten en/of acties c.q. aanbiedingen.